الرئيسيةنبض كل عاشق*مكتبة الصورالتسجيلدخولراسلنا

شاطر | 
 

 عندني مشكله ومش عارف لها حل......اصبر ولا تحزن!!!ء....بقلم/ سمر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سمر

avatar

عدد الرسائل : 400
العمر : 36
. :
تاريخ التسجيل : 16/05/2008

مُساهمةموضوع: عندني مشكله ومش عارف لها حل......اصبر ولا تحزن!!!ء....بقلم/ سمر   السبت مايو 24, 2008 12:46 pm

أفتـــــــــح قلـــــــــبك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل عندك مشكله
هل ضاق صدرك
زهقانه
حزين
مخنوقه
تعبان
هل أنت في حيرة لأن صديقاتك يبتعدون عنك
هل تتخبط رغم أنك ملتزم
هل تشعر أنك وحيدا في المنزل
هل أنت ممن لا يثقون في أنفسهم

حاسس انك بعيد عن ربنا و بتحاول تقرب له ومش عارف

حاسس انك وحيد ومش لاقي حد فاهمك

حاسس انك ضعيف وتافه ومش عارف تتغير

عارف انك فيك عيوب كتير ومش عارف تصلحها

من الاخر

حاسس ان مشكلتلك مالها حل
هل..هل..هل..

(مشاكل الشباب)
لن يعبر عن مشاكلكم إلا الواقع ومن هنا كانت فكرة هذا الجروب

وربما أخفف عنكم وربما تخففون عن بعضكم البعض
ربما ليس عندك مشكله لكن مشاركتك لتبدي رأيك في مأزق وقع فيه أخ أو أخت لك سيكون له أثر في حياتك
لأننا أحيانا نتعلم ونحن نتكلم
نطرح المشكلات ونفحص القضايا ونبحث عن الحل
نمد أيدينا إليك ونرتفع ونحن نرفعك لعل الله يرزقنا الثواب جميعا بإدخال السرور على بعضنا البعض


كتير مننا يحس انه شايل هموم الدنيا علي راسه كتير مننا حاسس انه وحيد مش لاقي حد يفهمه

كتير مننا بيدور علي شخص يحترمه ويقدره وبرضوه ميعروفش علشان يحلله مشكلته بدون اي مجامله

وكمان لما الواحد يشوف مصيبه غيره علي راي المثل بتهون عليه بلوته بس وكمان ممكن يكون مر بنفس المشكله ولاقالها حل الجروب مش بس لاننا نشوف مشاكل بعض

الجروب معمول علشان نحل مشاكل بعض بجد باذن الله

هي مساحة ود أرجو أن نستغلها بطريقة صحيحة ونتقي الله دون أن نفشي السر
وان شعرتم بالحرج لتختاروا اسما مستعارا جديدا ولتكتبوا مشكلتكم به
نسأل الله أن تكون بداية موفقة في الجروب هنا
اللهم استخدمنا ولا تستبدلنا

باذن الله معانا هتلاقي الحل

و من يتق الله يجعل له مخرجا و يرزقه من حيث لا يحتسب
و من يتوكل على الله فهو حسبه
واتمنى من الاخ محمد مراد ان يساهم معى فى هذا المنتدى باراءه لحل المشاكل المطروحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
GeGe~2008
فراشه المنتدى
فراشه المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 86
العمر : 38
. :
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندني مشكله ومش عارف لها حل......اصبر ولا تحزن!!!ء....بقلم/ سمر   السبت مايو 24, 2008 4:26 pm

تسلمي يا سمر والله موضوعك جنان فعلا والقسم الجديد أكيد هيلايقي إهتمام كبير من الأعضاء والله موضوع رائع وأنا بحيكي عليه وكلامك بجد دخل قلبي لأنها رقيقة جدا وأتعملتي من خلال كلماتتك وكأنك دكتور نفسي ولما الواحد يسمع الكلام الجميل ده أكيد أكيد وبدون شعور منه هيقوول كل اللي عنده بس ربنا يستر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أنا منبهرة بيكي والله يا سمر وبمواضيعك الكبيرة والجريئة وألف مبروك عليكي القسم الجديد

GeGe~2008
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
ADMIN
ADMIN
avatar

عدد الرسائل : 1042
العمر : 41
. :
تاريخ التسجيل : 27/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندني مشكله ومش عارف لها حل......اصبر ولا تحزن!!!ء....بقلم/ سمر   السبت مايو 24, 2008 9:46 pm

مبروك ليكو يا بنات وإن شاء الله تقدمو الجديد في هذا القسم بكل أمانه وتكونو أمناء في حل أي مشكلة تعرض عليكم
ربنا يوفأكم

ADMIN
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://marsafa.hotgoo.net
 
عندني مشكله ومش عارف لها حل......اصبر ولا تحزن!!!ء....بقلم/ سمر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مرصفـا :: 
القسم الادارى الخاص
 :: منتدى مشكلتى
-
انتقل الى: